Obchodní podmínky

Plné znění obchodních podmínek.

Tato stránka vám poskytne přehled nejdůležitějších práv a povinností obou stran, tedy jak vás, tak nás.

Vás se obchodní podmínky týkají od chvíle, kdy odešlete prostřednictvím našeho internetového obchodu vaši objednávku. Přijetí objednávky vám potvrdíme e-mailem. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy, jejíž uzavření je popsáno níže. Nevztahují se na uzavření smlouvy s podnikatelem za účelem dalšího prodeje pyžamových kalhot či jiného zboží. Tyto budou dojednány individuálně. Obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 5.2.2016. Práva a povinnosti neupravené obchodními podmínkami nebo smlouvou se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Náš internetový obchod s pyžamovými kalhotami a doplňky je námi provozován na internetové adrese https://www.dopyzama.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní.


Kdo jsme

Provozovatel: 

Mgr. Bc. Barbora Kuhajdíková
Nerudova 940/7
500 02 Hradec Králové
Česká republika

IČ: 17585660
Nejsme plátci DPH

e-mail info@dopyzama.cz, telefon +420 737 480 991


Objednání zboží

Pyžamáčky či doplněk k nim si objednáte tak, že si v našem internetovém obchodě vyberete vámi zvolený typ pyžamových kalhot či doplňku, zadáte požadované míry a vložíte je do virtuálního košíku. Následně vyberete způsob dopravy, platby a vyplníte kontaktní údaje. Protože si vás nemůžeme přeměřit, je odpovědnost za správnost a pravdivost všech údajů uvedených v objednávce na vás a námi považované za správné.

Objednávku můžete udělat bez registrace, či se nejdříve zaregistrujete na našem webu. To pro vás bude mít do budoucna různé výhody a bonusy. Objednávku dokončíte kliknutím na tlačítko „Potvrdit objednávku“. Odesláním objednávky v našem e-shopu vzniká návrh kupní smlouvy. Objednávka se stává závaznou až ve chvíli, kdy od nás obdržíte potvrzující e-mail. Není se ale čeho bát. Prostě jen vstoupíme do oboustranného právního vztahu a navzájem se zavážeme k respektování smluvených práv a povinností.


Uzavření smlouvy a platba zboží

Pyžamové kalhoty šijeme každému na míru dle požadavků zákazníka a protože by jinému majiteli nepadly, dojde k uzavření smlouvy až po uhrazení ceny pyžamových kalhot na náš bankovní účet buď tak, že vám zašleme zálohovou fakturu se všemi potřebnými údaji a vy ji zaplatíte, nebo odesláním kupní ceny prostřednictvím platební brány. Po připsání částky na účet se ihned dáme do práce, střihneme do látky a požadované kalhoty vám začneme šít.


Uhrazení ceny provedete buď bankovním převodem přímo na účet nebo platební kartou skrze platební bránu, či online převodem přes platební bránu. Platbu doplňků pak provedete stejným způsobem, či hotově při předání zboží doručovaného Českou poštou nebo při osobním odběru na nejbližší pobočce Zásilkovny. V případě zakoupení pouze doplňků, tedy nikoliv zboží na míru je smlouva uzavřena potvrzením objednávky a kupní cena je splatná při převzetí zboží.


Nejsme plátce DPH.


Balení a zaslání zboží zdarma

Cokoliv si u nás v e-shopu objednáte a řádně uhradíte, vám parádně zabalíme a zašleme zdarma. V současné době využíváme služeb České poštyZásilkovny a na vás je jen zvolit způsob zaslání.


Dodání zboží

U pyžamových kalhot si můžete vybrat z následujících možností:


Standard

Výroba do 14 dní
Bez příplatku


Express

Výroba do 7 dní
S příplatkem 250 Kč


Po vyrobení vám kalhoty dárkově zabalíme a předáme dopravci. Doplňky vám přiložíme k pyžamákům, či při objednávce bez pyžamových kalhot je expedujeme maximálně do 7 dní.


Zásilku si při přebírání pro jistotu zkontrolujte

Pokud vám dopravce doručí poničený balík, nechte si od něj sepsat protokol o poškození zboží při přepravě, protože jinak v okamžiku převzetí zboží odpovědnost za škodu přechází na vás. Na základě podepsaného protokolu budeme u dopravce společně nárokovat reklamaci. O škodě nás poté neprodleně informujte a to emailem na naší emailovou adresu info@dopyzama.cz a my věc začneme řešit.


Záruční doba

Záruční dobu dvou let poskytujeme na materiál i provedení. Zodpovědnost za přesně naměřené míry musíme nechat na vás.


Když si nákup rozmyslíte

Unáhlili jste se při nákupu doplňků a pyžamových kalhot a objednávku potřebujete zrušit? Napište nám do 12 hodin po odeslání objednávky na e-mail info@dopyzama.cz a my ji stornujeme. I bez vysvětlování a uvádění důvodu. Do e-mailu nezapomeňte napsat jméno, příjmení, číslo objednávky a číslo bankovního účtu, na který si přejete vrátit peníze.


Potřebujete-li doplňky vrátit

Samozřejmě máte právo od kupní smlouvy odstoupit a zboží, tedy v našem případě doplňky, nám vrátit do 14 dní od převzetí zboží. Vracené doplňky nám musíte odeslat nejpozději poslední den této dvou týdenní lhůty. Odstoupení od smlouvy a možnost vrácení se nevztahuje na pyžamové kalhoty a další zboží vyráběné na míru, neboť se jedná o zboží zhotovené podle přání kupujícího a pro jeho osobu a dále zboží, které bylo vyňato z obalu a z hygienických důvodů už ho nelze vrátit. V případě, že vám pyžamové kalhoty nesedí však nezoufejte a kontaktujte nás , nějaké řešení se najde.


Jak provést odstoupení od smlouvy:

  • napište nám na e-mail info@dopyzama.cz
  • uveďte, že odstupujete od kupní smlouvy

Doplňte:

  • číslo objednávky a datum nákupu
  • své číslo účtu

Hned jak od vás doplňky obdržíme, vrátíme vám peníze na účet.
Ty vám dorazí obvykle do pěti pracovních dní. Od smlouvy můžeme odstoupit i my a to z důvodu neplnění smlouvy z vaší strany, toho se však neobáváme.


Neopotřebované doplňky vložte do původního obalu

Vrátit můžete nepoužité doplňky, které jsou ve stavu, v jakém jste ho obdrželi a to ve shora uvedené lhůtě. Vždy si schovávejte původní obaly, do kterých zboží při vrácení zabalíte. Obaly nesmí být polepené, popsané nebo roztrhané. Teď už nezbývá než původní obal, doplňky a veškeré příslušenství zabalit do bytelného obalu a zaslat ho na naši kontaktní adresu. My vám samozřejmě vrátíme kupní cenu a uhradíme poštovné v hodnotě odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.


U nás se reklamace bát nemusíte

V případě, že objevíte na zboží závadu, tak nám zavolejte nebo napište. Domluvíme se na dalším postupu. V případě poškozených pyžamových kalhot vám je opravíme a pokud poškození opravit nepůjde, vyměníme je za nové. Neodpovídáme však za opotřebení zboží, tedy ani pyžamových kalhot, způsobené jeho obvyklým užíváním a pokud jste vadu způsobili sami nesprávným používáním či nesprávnou údržbou nebo nesprávným zacházením. O správné údržbě se můžete informovat zde. Poškozené zboží zašlete na naši kontaktní adresu: Barbora Kuhajdíková, Nerudova 940/7, 500 02 Hradec Králové. Zboží i s jeho původním obalem bytelně zabalte, aby se během přepravy dále nepoškodilo. Reklamaci posoudíme a v případě uznání reklamace z naší strany vám poštovné v hodnotě odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží samozřejmě uhradíme. Pro snažší reklamaci či vrácení zboží použijte tento Protokol o reklamaci a vrácení zboží.


Do týdne vyřešeno

Reklamace řešíme hned, proto do jednoho týdne obdržíte naše vyjádření a odborné posouzení závady. Informaci o posouzení reklamace Vám zašleme na Váš kontaktní email. Nové zboží, nebo opravené to vaše, pokud bude oprava možná Vám zašleme do 30ti dnů.


Vaše osobní údaje jsou u nás v bezpečí

Vaše poskytnuté osobní údaje slouží pouze k identifikaci při nákupu v naší společnosti a pro jeho správné doručení. Nakládání s vašimi osobními údaji a jejich ochrana se řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Registrací v našem e-shopu souhlasíte se zasíláním nabídkových e-mailů z našeho internetového obchodu, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informačních společností. Kdykoli můžete vyjádřit svůj nesouhlas se zpracováním vašich osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení. Vaše osobní údaje za žádných okolností neposkytujeme třetím stranám vyjma případů nutných pro doručení zboží, tedy dopravci a provozovateli platebních systémů. Na základě vašeho souhlasu udělovaného na dobu neurčitou zpracováváme vaše osobní údaje také za účelem vedení databáze zákazníků.


Newslettery nespamujeme

Newslettery zasíláme jen, když máme zajímavou akci, novou kolekci nebo důležitou změnu, která se týká i našich zákazníků. Odběr e-mailů můžete snadno zrušit kliknutím na odkaz Odhlásit se z odběru newsletterů nebo nám napište na e-mail info@dopyzama.cz
 
 
Mimosoudní řešení sporů


1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs . Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz  je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele."
 


Těšíme se na spolupráci a v případě otázek nám určitě napište nebo zavolejte.
Barča a spol.
 
Eshop s pyžamovými kalhotami na míru a doplňky     /     © BoraDesign 2018